vineri, 23 iunie 2017

Poftă bună!

Stilul de viață și alimentația sunt foarte importante pentru a avea un organism sănătos și puternic.

Probabil înclinația pentru gătit am moștenit-o de la bunicul (nici acum nu reușesc să tai legumele atât de repede și atât de mărunt ca dânsul) și de la tata. Prima carte de bucate am cumpărat-o imediat ce am terminat facultatea. (O am și acum în bibliotecă, cu câteva pete de sos și ulei prin ea.)

Amintiri de la bunici, părinți și rude, în cartea de bucate, în agendă, pe bucăți de hârtie, în reviste, pe calculator, pe internet... Rețetele le găsești acum oriunde. Profitând de tehnologia modernă, m-am hotărât să le pun într-un singur loc unde să le am la îndemână oriunde aș fi. 

Și astfel a apărut acest UN ALT BLOG CULINAR. Chiar dacă nu sunt originale, toate sunt încercate. 

Poftă bună!



Niciun comentariu: