miercuri, 24 octombrie 2018

Lasagna cu brânză

Ce faci cu foile de Lasagna după ce ai făcut a porție clasică? Mi-am imaginat ce ar merge și am vizualizat niște rulouri cu cremă de brânză.

În pachet mai erau cinci foi. Le-am pus la fiert în apă clocotită pentru trei minute. Am pus în blender 100g de brânză telemea de capră, un ou și un ardei capia. Am dat drumul la blender și ... a ieșit o cremă cam fluidă. Nu puteam să o folosesc pentru foi rulate, așa că am schimbat viziunea.

Am pus trei foi în blender, în sosul de brânză. Bzzzzzzzz... Am adăugat în sos semințe de mărar, coriandru tocat și un praf de ardei iute. Am luat o crăticioară, am uns-o cu un strop de ulei, am pus foile rămase de Lasagna pe fund și am turnat sosul. 25 de minute la cuptor, la 180 de grade. Și gata!

A fost o cină ușoară.



Niciun comentariu: