miercuri, 30 octombrie 2019

Fursecuri 31

Nu sunt un adept al sărbătorilor împrumutate, dar, de astă dată, mi-am spus că ar fi bune niște fursecuri de sezon. Seara, în drum spre casă, am oprit la supermarket-ul din cartier. Cu toate că i-am văzut toată vara la raionul de legume şi fructe, am avut surpriza să nu mai găsesc niciun dovleac. Și am schimbat rețeta.

Ingrediente:
  • 100g făină la alegere
  • 2 ouă
  • 50g zahăr
  • 50ml ulei
  • 50g stafide
  • 50g alune
  • 200g piure de ... cartofi
  • un pliculeț zahăr vanilat
  • o linguriță de turmeric (pentru culoare)
  • o linguriță de esență (de lămâie)
  • un pliculeț praf de copt
Pregătire:
  • bate albușurile cu zahărul
  • adaugă, pe rând, toate celelalte ingrediente (cu excepție alunelor)
  • frământă un aluat omogen
Preparare:
  • pune hârtie de copt în tavă
  • formează (după pricepere) fursecurile
  • pune câte o alună pe fiecare
  • coace 40 de minute la 175 de grade
  • scoate fursecurile din cuptor şi lasă-le la răcit
  • pune la loc esența de lămâie pe care ai uitat să o adaugi
Poftă bună! (Sunt excelente într-o dimineață ploioasă de toamnă, cu un ceai fierbinte. Sau împărțite cu colegii.)



Niciun comentariu: